КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Шипинецький ліцей Кіцманської міської ради Чернівецького району Чернівецької області
Головна > Публічна Інформація > Результати Моніторингу > Результати моніторингу якості освіти у 2023/2024 н. р.
Публічна Інформація / Результати Моніторингу

Результати моніторингу якості освіти у 2023/2024 н. р.

27-06-2024, 14:13

 Моніторинг

Шипинецького ліцею

2023/2024 н.р.

 

Клас

Високий

рівень

Достатній рівень

Середній

рівень

Початковий рівень

Якість знань

Середній бал

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

К-сть

%

5

3

15,8

4

21,1

11

57,9

1

5,3

36,8

8,6

6

2

8,7

8

34,8

9

39,1

4

17,4

43,5

8,5

7

-

-

1

6,3

4

25,0

7

43,7

6,3

6,9

8

-

-

2

18,2

4

36,4

5

45,4

18,2

7,9

9-А

-

-

2

16,7

8

66,7

2

16,7

16,7

7,6

9-Б

1

6,7

1

6,7

4

26,7

9

60,0

13,6

6,8

10

-

-

1

10,0

6

60,0

3

30,0

10,0

6,3

11

1

10,0

3

30,0

4

40,0

2

20,0

40,0

8,2

Всього

7

10,3

22

18,0

50

44,0

33

29,8

23,1

7,6

 

Моніторинг

Шипинецького ліцею за предметами

2023/2024 н.р.

Предмет/Клас

5

6

7

8

9-А

9-б

10

11

Середній

бал

Українська мова

7,7

6,3

7,9

6.1

5,8

5,6

5,5

6,5

6,3

Українська література

8,0

7,9

8,7

7,2

6,2

5,8

6,2

7,1

7,1

Зарубіжна література

8,9

7,1

8,9

7,8

6.0

6,7

7,6

7,7

7,7

Іноземна мова (англ.)

8,0

6,7

7,9

7,4

5,8

6,0

6,8

8,5

7,2

Історія України

8,7

7,0

7,9

7,2

5,9

6,0

6,8

7,1

7,2

Всесвітня історія

-

-

8,2

7,7

6,2

6,1

6,8

7,3

7,2

Основи правознавства

-

-

-

-

7,0

7,0

-

-

7,0

Громадянська освіта

-

-

-

-

-

-

7,6

-

7,6

Математика

7,0

4,8

-

-

-

-

4,8

6,2

5,6

Алгебра

-

-

6,1

5,2

5,0

4,0

-

-

5,3

Геометрія

-

-

5.7

5,3

5,1

4,0

-

-

5,2

Фізика

-

-

7,2

6,3

5.1

4,5

5,5

7,3

6,3

Астрономія

-

-

-

-

-

-

-

7,9

7,9

Біологія

-

6,8

8,8

7,4

6,3

7,0

7,7

8,7

7,5

Географія

-

6,8

8,1

7,9

6,2

7,1

8,0

8,7

7,7

Хімія

-

-

7,2

6,6

5,5

5,0

5,6

7,4

6,3

Мистецтво

-

-

-

10,0

8,1

9,5

-

-

9,3

Музичне мистецтво

10,3

10,0

10,8

-

-

-

-

-

10,4

Образотворче мист.

11.0

9,0

10,8

-

-

-

-

-

10,3

Інформатика

8,9

7,3

8,3

7,6

5,5

6,8

7,3

8,6

7Ю5

Трудове навчання

10,8

9,6

10,8

9,7

9.1

9,9

9,8

10,7

10,0

Основи здоров’я

-

8,8

9,7

8,7

8,3

7,8

-

-

9,1

Здоровя, добробут, безпека

10,1

10,0

-

-

-

-

-

-

10,1

Фізична культура

10,5

9,9

10,0

10,1

9,3

8,0

9,6

10,0

9,7

Захист України

-

-

-

-

-

-

9,3

9,9

9,6

 

 

  

        Найкращі показники (якість знань) по ліцею мають учні 11 класу (класний керівник Пройдакова Ж.Т.), якість знань  учнів 11 класу становить 40,0%: високий рівень - 1 учень (10,0%), 3 учні (30,0%) мають  достатній рівень, 4 учні (40,0%) мають  середній рівень, початковий рівень 2  учнів (20,0%).   В учнів 6 класу (класний  керівник Дячук Н.І. ),  якісний показник рівня знань становить 43,5%: 2 учні (8,7%) – високий рівень, 8 учнів (34,8%) – достатній рівень,  9 учнів (39,1%) -  середній рівень, початковий рівень 4 учні (17,4%).   Якісний показник в учнів 5 класу(класний  керівник Грекул І.І.), 36,8 %: 3 учнів  - високий рівень (15,8%), 4 учні  – достатній рівень (21,1%), 11 учнів – середній рівень (57,9%), 1 учень – початковий  рівень (5,3%). Якісний показник в учнів 8 класу (класний керівник Березка Л.В.) становить 18,2%: високого  рівня – немає, 2 учнів (18,2%) – достатній рівень, 4 учні (36,4%) – середній рівень, початковий рівень 5 учнів (45,4%). В учнів 9-А класу (класний  керівник Суляк Н.Я.),  якісний показник рівня знань становить 16,7%: високого  рівня немає, 2 учнів (16,7%) – достатній рівень,  8 учнів (66,7%)  - середній рівень, початковий рівень 2 учні (16,7%).   В учнів 9-Б класу (класний  керівник Цікал М.Д.)  якісний показник рівня знань становить 13,3%: 1 учень (6,7%) – високий рівень, 1 учениця  (6,7%) – достатній рівень,  4 учні (26,7%) -  середній рівень, початковий рівень -  9 учнів (60,0%). Якісний показник рівня знань  в учнів 10 класу (класний керівник Грудей А.М.), становить 10%: високого рівня – немає,  1 учень  (10,0 %) – достатній рівень, 6  учнів (60,0%) – середній рівень, початковий рівень - 3 учні (30%). Найнижчий показник якості знань в учнів 7 класу (класний керівник Рудейчук Д.М.),  якісний показник рівня знань становить 6,3% : високого  рівня – немає, 1 учень (6,3%) – достатній рівень, 4 учні (25,0%) – середній рівень, початковий рівень 7 учнів (43,7%).   

        Якісний показник рівня знань серед учнів 5-11 класів становить 25% (26 учнів), що на 3% менше, ніж у 2022/2023 н.р. Для кращого розуміння ситуації слід розглянути навчальні досягнення учнів в розрізі окремих предметів.

        Отже, найкращі результати з української мови продемонстрували учні 5 класу  (вчитель  Пройдакова Ж.Т.)  

        З української літератури найкращі результати продемонстрували учні 8 класу (вчитель Пілат Н.М.):

        Найвищий результати з математики продемонстрували учні 6 класу (вчитель Грекул І.І.

        Найкращі результати з англійської мови показали  учні 5 та 9 класів (вчителі Мельник С.В., Лакуста С.Б.)

        Найкращі результати із зарубіжної літератури   показали учні 8 та 11 класів (вчителі Клепач Л.Х., Пілат Н.М.)

        З географії найвищий показник якості знань в учнів  8 класу  (вчитель Абрамович В.О.)

        З біології  (вчитель Березка Л.В.) найкращі результати в учнів 6 класу.

        З історії України найкращі результати мають учні 5 класу (вчитель Рудейчук Д.М.).

        Найнижчий якісний показник в учнів 10 класу 

        Найкращі показники якості знань з фізики (вчитель Рощук І.М.) в учнів 9-А  класу.

        Найкращі показники якості знань з хімії  (вчитель Кирилюк О.І.) в учнів 9-А  класу.

      Таким чином, результати засвідчили, що слід особливу увагу приділити учням, які мають по одному чи два бали достатнього або середнього рівня та спланувати корекційну роботу для покращення їх навчальних результатів.

 

 

 


ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГУ →