Результати моніторингу якості освіти у 2023/2024 н. р.
27-06-2024, 14:13
Моніторинг
Шипинецького ліцею
2023/2024 н.р.
Клас |
Високий рівень |
Достатній рівень |
Середній рівень |
Початковий рівень |
Якість знань |
Середній бал |
||||
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
К-сть |
% |
|||
5 |
3 |
15,8 |
4 |
21,1 |
11 |
57,9 |
1 |
5,3 |
36,8 |
8,6 |
6 |
2 |
8,7 |
8 |
34,8 |
9 |
39,1 |
4 |
17,4 |
43,5 |
8,5 |
7 |
- |
- |
1 |
6,3 |
4 |
25,0 |
7 |
43,7 |
6,3 |
6,9 |
8 |
- |
- |
2 |
18,2 |
4 |
36,4 |
5 |
45,4 |
18,2 |
7,9 |
9-А |
- |
- |
2 |
16,7 |
8 |
66,7 |
2 |
16,7 |
16,7 |
7,6 |
9-Б |
1 |
6,7 |
1 |
6,7 |
4 |
26,7 |
9 |
60,0 |
13,6 |
6,8 |
10 |
- |
- |
1 |
10,0 |
6 |
60,0 |
3 |
30,0 |
10,0 |
6,3 |
11 |
1 |
10,0 |
3 |
30,0 |
4 |
40,0 |
2 |
20,0 |
40,0 |
8,2 |
Всього |
7 |
10,3 |
22 |
18,0 |
50 |
44,0 |
33 |
29,8 |
23,1 |
7,6 |
Моніторинг
Шипинецького ліцею за предметами
2023/2024 н.р.
Предмет/Клас |
5 |
6 |
7 |
8 |
9-А |
9-б |
10 |
11 |
Середній бал |
Українська мова |
7,7 |
6,3 |
7,9 |
6.1 |
5,8 |
5,6 |
5,5 |
6,5 |
6,3 |
Українська література |
8,0 |
7,9 |
8,7 |
7,2 |
6,2 |
5,8 |
6,2 |
7,1 |
7,1 |
Зарубіжна література |
8,9 |
7,1 |
8,9 |
7,8 |
6.0 |
6,7 |
7,6 |
7,7 |
7,7 |
Іноземна мова (англ.) |
8,0 |
6,7 |
7,9 |
7,4 |
5,8 |
6,0 |
6,8 |
8,5 |
7,2 |
Історія України |
8,7 |
7,0 |
7,9 |
7,2 |
5,9 |
6,0 |
6,8 |
7,1 |
7,2 |
Всесвітня історія |
- |
- |
8,2 |
7,7 |
6,2 |
6,1 |
6,8 |
7,3 |
7,2 |
Основи правознавства |
- |
- |
- |
- |
7,0 |
7,0 |
- |
- |
7,0 |
Громадянська освіта |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
7,6 |
- |
7,6 |
Математика |
7,0 |
4,8 |
- |
- |
- |
- |
4,8 |
6,2 |
5,6 |
Алгебра |
- |
- |
6,1 |
5,2 |
5,0 |
4,0 |
- |
- |
5,3 |
Геометрія |
- |
- |
5.7 |
5,3 |
5,1 |
4,0 |
- |
- |
5,2 |
Фізика |
- |
- |
7,2 |
6,3 |
5.1 |
4,5 |
5,5 |
7,3 |
6,3 |
Астрономія |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
7,9 |
7,9 |
Біологія |
- |
6,8 |
8,8 |
7,4 |
6,3 |
7,0 |
7,7 |
8,7 |
7,5 |
Географія |
- |
6,8 |
8,1 |
7,9 |
6,2 |
7,1 |
8,0 |
8,7 |
7,7 |
Хімія |
- |
- |
7,2 |
6,6 |
5,5 |
5,0 |
5,6 |
7,4 |
6,3 |
Мистецтво |
- |
- |
- |
10,0 |
8,1 |
9,5 |
- |
- |
9,3 |
Музичне мистецтво |
10,3 |
10,0 |
10,8 |
- |
- |
- |
- |
- |
10,4 |
Образотворче мист. |
11.0 |
9,0 |
10,8 |
- |
- |
- |
- |
- |
10,3 |
Інформатика |
8,9 |
7,3 |
8,3 |
7,6 |
5,5 |
6,8 |
7,3 |
8,6 |
7Ю5 |
Трудове навчання |
10,8 |
9,6 |
10,8 |
9,7 |
9.1 |
9,9 |
9,8 |
10,7 |
10,0 |
Основи здоров’я |
- |
8,8 |
9,7 |
8,7 |
8,3 |
7,8 |
- |
- |
9,1 |
Здоров’я, добробут, безпека |
10,1 |
10,0 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
10,1 |
Фізична культура |
10,5 |
9,9 |
10,0 |
10,1 |
9,3 |
8,0 |
9,6 |
10,0 |
9,7 |
Захист України |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
9,3 |
9,9 |
9,6 |
Найкращі показники (якість знань) по ліцею мають учні 11 класу (класний керівник Пройдакова Ж.Т.), якість знань учнів 11 класу становить 40,0%: високий рівень - 1 учень (10,0%), 3 учні (30,0%) мають достатній рівень, 4 учні (40,0%) мають середній рівень, початковий рівень 2 учнів (20,0%). В учнів 6 класу (класний керівник Дячук Н.І. ), якісний показник рівня знань становить 43,5%: 2 учні (8,7%) – високий рівень, 8 учнів (34,8%) – достатній рівень, 9 учнів (39,1%) - середній рівень, початковий рівень 4 учні (17,4%). Якісний показник в учнів 5 класу(класний керівник Грекул І.І.), 36,8 %: 3 учнів - високий рівень (15,8%), 4 учні – достатній рівень (21,1%), 11 учнів – середній рівень (57,9%), 1 учень – початковий рівень (5,3%). Якісний показник в учнів 8 класу (класний керівник Березка Л.В.) становить 18,2%: високого рівня – немає, 2 учнів (18,2%) – достатній рівень, 4 учні (36,4%) – середній рівень, початковий рівень 5 учнів (45,4%). В учнів 9-А класу (класний керівник Суляк Н.Я.), якісний показник рівня знань становить 16,7%: високого рівня немає, 2 учнів (16,7%) – достатній рівень, 8 учнів (66,7%) - середній рівень, початковий рівень 2 учні (16,7%). В учнів 9-Б класу (класний керівник Цікал М.Д.) якісний показник рівня знань становить 13,3%: 1 учень (6,7%) – високий рівень, 1 учениця (6,7%) – достатній рівень, 4 учні (26,7%) - середній рівень, початковий рівень - 9 учнів (60,0%). Якісний показник рівня знань в учнів 10 класу (класний керівник Грудей А.М.), становить 10%: високого рівня – немає, 1 учень (10,0 %) – достатній рівень, 6 учнів (60,0%) – середній рівень, початковий рівень - 3 учні (30%). Найнижчий показник якості знань в учнів 7 класу (класний керівник Рудейчук Д.М.), якісний показник рівня знань становить 6,3% : високого рівня – немає, 1 учень (6,3%) – достатній рівень, 4 учні (25,0%) – середній рівень, початковий рівень 7 учнів (43,7%).
Якісний показник рівня знань серед учнів 5-11 класів становить 25% (26 учнів), що на 3% менше, ніж у 2022/2023 н.р. Для кращого розуміння ситуації слід розглянути навчальні досягнення учнів в розрізі окремих предметів.
Отже, найкращі результати з української мови продемонстрували учні 5 класу (вчитель Пройдакова Ж.Т.)
З української літератури найкращі результати продемонстрували учні 8 класу (вчитель Пілат Н.М.):
Найвищий результати з математики продемонстрували учні 6 класу (вчитель Грекул І.І.
Найкращі результати з англійської мови показали учні 5 та 9 класів (вчителі Мельник С.В., Лакуста С.Б.)
Найкращі результати із зарубіжної літератури показали учні 8 та 11 класів (вчителі Клепач Л.Х., Пілат Н.М.)
З географії найвищий показник якості знань в учнів 8 класу (вчитель Абрамович В.О.)
З біології (вчитель Березка Л.В.) найкращі результати в учнів 6 класу.
З історії України найкращі результати мають учні 5 класу (вчитель Рудейчук Д.М.).
Найнижчий якісний показник в учнів 10 класу
Найкращі показники якості знань з фізики (вчитель Рощук І.М.) в учнів 9-А класу.
Найкращі показники якості знань з хімії (вчитель Кирилюк О.І.) в учнів 9-А класу.
Таким чином, результати засвідчили, що слід особливу увагу приділити учням, які мають по одному чи два бали достатнього або середнього рівня та спланувати корекційну роботу для покращення їх навчальних результатів.