КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Шипинецький ліцей Кіцманської міської ради Чернівецького району Чернівецької області
Головна > Публічна Інформація > Запобігання Булінгу > План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу у Шипинецькому ЗЗСО І-ІІІ ступенів на 2022 рік
Публічна Інформація / Запобігання Булінгу

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу у Шипинецькому ЗЗСО І-ІІІ ступенів на 2022 рік

03-02-2022, 12:59

План заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу
у Шипинецькому ЗЗСО І-ІІІ ступенів

на 2022 рік
 

№ з/п

Заходи

Термін проведення

Відповідальний

1.       

Опрацювання онлайн-курсу «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» на сайті Міністерства освіти і науки України

Лютий  2022 року

Всі педагоги закладу

2.       

Здійснення контролю вчителів за поведінкою дітей, взаємостосунками між ними (на уроках, перервах, на подвір’ї закладу)

Постійно

Всі педагоги закладу

3.       

Проведення виховних годин з тем «мобінг, булінг», в тому числі за участі практичного психолога

Протягом 2022 року

Класні керівники

4.       

Здійснювати моніторингове дослідження ціннісних орієнтацій, соціального самопочуття (анкетування), рівня тривожності з учнями 9 – 11 класів, а також корекційно-відновлювальну, консультаційну роботу з учнями, в яких виявлено ознаки дезадаптації, соціальне неблагополуччя

За потреби, але не рідше двох разів на навчальний рік 

Михайлик Л.В., практичний психолог

4.1.

Спланувати за наслідками діагностичного дослідження системну або профілактично-просвітницьку, або вже корекційно-розвивальну роботу з класом, окремими учнями

За потреби

Михайлик Л.В., практичний психолог

5.       

Використання вчителями-предметниками різноманітних методів роботи для профілактики: робота з художніми творами, які торкаються проблеми цькування, написання творів (есе) на тему булінгу, мобінгу тощо

Постійно

Вчителі-предметники

6.       

Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг» та проведення спільного обговорення переглянутого

Протягом 2022 року

Класні керівники

7.       

Провести батьківські збори на яких розглянути питання  алгоритму дій у разі виявлення булінгу/цькування дітей та дорослих, заходи щодо їх попередження. Покарання за вчинення морального чи фізичного насильства та за приховання таких дій

Березень 2022 року

Класні керівники

8.       

Лекторій для батьків «Попередження насильства в сім’ї, психологічне насильство у стосунках з дітьми»

 

Суляк Н.Я., ЗВР

9.       

Провести тренінг до Дня боротьби з торгівлею людьми «Ми – проти насильства»

Жовтень 2022 року

Михайлик Л.В., практичний психолог

10.   

Розробити пам’ятку до Всесвітнього Дня прав дитини «Насильство як проблема прав людини»

Листопад 2022 року

Михайлик Л.В., практичний психолог

11.   

Зустріч учасників освітнього процесу з представниками Національної поліції України

Протягом 2022 року

Суляк Н.Я., ЗВР

12.   

Робота комісії з  розгляду випадків булінгу

Постійно

Голова комісії

13.   

До дня безпечного Інтернету Урок «Селфі в Інтернеті – жарт чи небезпечний ризик»

Лютий 2022 року

Вчителі інформатики

14.   

Проводити інформаційно-просвітницьку діяльність серед учасників освітнього процесу щодо форм, причин і наслідків булінгу (цькування), заходів у сфері запобігання та протидії булінгу (цькування), формування нетерпимого ставлення громадян до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках

Постійно

Суляк Н.Я., ЗВР, класні керівники, практичний психолог

15.   

Проводити моніторинг ефективності виконання плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти, надання методичної та практичної допомоги, виявлення проблемних питань у сфері запобігання та протидії булінгу (цькуванню) та вжиття вичерпних заходів для їх вирішення

За потреби, але не рідше двох разів на навчальний рік 

Суляк Н.Я., ЗВР

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ ЗАПОБІГАННЯ БУЛІНГУ →