КОНТАКТИ
Кіцманьська Мicька Рада ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ Шипинецький ліцей Кіцманської міської ради Чернівецького району Чернівецької області
Головна > Публічна Інформація > Правила Поведінки > ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ШИПИНЕЦЬКОГО ЗЗСО І-ІІІ СТУПЕНІВ
Публічна Інформація / Правила Поведінки

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ШИПИНЕЦЬКОГО ЗЗСО І-ІІІ СТУПЕНІВ

05-08-2020, 13:25

 СХВАЛЕНО                                                                            ЗАТВЕРДЖЕНО

Педагогічною радою                                                                                  Рішенням ради

Шипинецького ЗЗСО І-ІІІ ст.                                                      Шипинецького ЗЗСО  І-ІІІ ст.

(протокол № 4 від 18.01.2019 р.)                                           (протокол №3   від    20.02.2019 р.)

СХВАЛЕНО

Загальношкільними батьківськими зборами

Шипинецького ЗЗСО І-ІІІ ст.

(протокол № 12 від 15.02.2019 р.)

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ

ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Шипинецького ЗЗСО І-ІІІ ст

1.ОБОВЯЗКИ

 Загальні Положення розроблені на виконання Закону України «Про освіту» ст. 53 п.3, ст.42. п.3, п.4

Здобувачі освіти зобов’язані:

§  виконувати вимоги освітньої програми (індивідуального навчального плану за його наявності), дотримуючись принципу академічної доброчесності, та досягти результатів навчання, передбачених стандартом освіти для відповідного рівня освіти;

§  поважати гідність, права, свободи та законні інтереси всіх учасників освітнього процесу, дотримуватися етичних норм;

§  відповідально та дбайливо ставитися до власного здоров’я, здоров’я оточуючих, довкілля;

§  дотримуватися установчих документів, правил внутрішнього розпорядку закладу освіти;

§  повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком яких вони були особисто або про які отримали достовірну інформацію від інших осіб;

§  дотримуватися академічної доброчесності, що передбачає:

§  самостійне виконання навчальних завдань, завдань поточного та підсумкового контролю результатів навчання (для осіб з особливими освітніми потребами ця вимога застосовується з урахуванням їхніх індивідуальних потреб і можливостей);

§  посилання на джерела інформації у разі використання ідей, розробок, тверджень, відомостей;

§  дотримання норм законодавства про авторське право і суміжні права;

§  надання достовірної інформації про результати власної навчальної (наукової, творчої) діяльності, використані методики досліджень і джерела інформації.

§   

Порушенням академічної доброчесності вважається:

§  фальсифікація - свідома зміна чи модифікація вже наявних даних, що стосуються освітнього процесу чи наукових досліджень;

§  списування - виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, крім дозволених для використання, зокрема під час оцінювання результатів навчання;

§  обман - надання завідомо неправдивої інформації щодо власної освітньої (наукової, творчої) діяльності чи організації освітнього процесу; формами обману є, зокрема, академічний плагіат, самоплагіат, фабрикація, фальсифікація та списування;

§  хабарництво - надання (отримання) учасником освітнього процесу чи пропозиція щодо надання (отримання) коштів, майна, послуг, пільг чи будь-яких інших благ матеріального або нематеріального характеру з метою отримання неправомірної переваги в освітньому процесі.

 

Політика прогресивної дисципліни

§  Розвиваємо моральні та етичні духовні якості учня і почуття розуміння інших. Учні мають бути організованими, свідомими, турботливими та відповідальними, вони мають поважати права інших і робити свій внесок у загальне благо.

§  У будь-якій великій групі людей конфлікт, природно, має місце. Метою є навчити вирішувати конфлікти, використовуючи позитивні стратегії задля отримання виграшних результатів.

§  Керівництво школи несе відповідальність за забезпечення дотримання правил поведінки для учнів, і повинно мати значну свободу дій для задоволення індивідуальних потреб учнів та здійснення судження в контексті конкретних обставин. Наслідки за недотримання очікуваної поведінки можуть відрізнятися в кожній окремій ситуації для кожного окремого учня.

§  У випадку легкої або незначної провини педагогічний склад школи повинен допомагати учням усвідомити неправильність їхніх дій та використовувати такі ситуації, щоб навчити дітей знаходити альтернативні варіанти з позитивними результатами.

§  У разі некоректної поведінки дисциплінарні заходи повинні бути застосовані в рамках, які зміщують фокус з покарання на інший – коригувальний та співчутливий. Школа буде використовувати ряд заходів, орієнтованих на зміцнення позитивної поведінки і допомоги учням у визначенні правильного вибору.

§  Кодекс учнівської поведінки, правила та очікування переглядаються і посилюються на постійній основі вчителями, співробітниками та керівництвом через загальні збори, оголошення, відвідування класів директором і щодня вчителями в класі.

Поведінка під час уроків і перерв

§  Учні мають уважно працювати у класах під час уроків та не заважати іншим. Здобувачі освіти не можуть відмовлятися від виконання завдань, які ставить учитель. Для ефективності навчального процесу та для того, щоб його не переривати, вони мають протягом усього уроку перебувати в класі. Якщо з’являється нагальна потреба вийти, це можна зробити лише з дозволу вчителя.

§  Після першого дзвінка учні повинні зайняти своє місце за партою, приготувати все необхідне до уроку.

§  Черговий учень заздалегідь готує все необхідне: крейду, вологу ганчірку, провітрює класну кімнату та доповідає про відсутніх і готовність класу до уроку вчителю.

§  Сидячи за робочим столом, учень слідкує за поставою, нахилом голови.

§  Урок вважається закінченим після слів вчителя «урок закінчено».

§  Кожний учень відповідає за стан свого робочого місця в класі, кабінеті, майстерні.

§  На уроках фізичної культури і плавання, під час виконання лабораторних робіт в кабінетах хімії, фізики, біології, в шкільній майстерні, та в кабінетах інформатики обов’язково дотримуватися правил з техніки безпеки.

§  Категорично заборонено виставляти учнів за двері з уроку. Про грубі порушення Правил поведінки учитель інформує чергового адміністратора на перерві.

§  Під час перерв учні мають поводитись обережно. Бігати на перервах не дозволяється, адже така поведінка може зашкодити учню або його оточенню. Забороняється штовхати один одного, кидатися предметами і застосовувати фізичну чи психологічну силу. Під час перерви учень зобов'язаний: - підтримувати чистоту і порядок на своєму робочому місці; - вийти з класу, якщо попросить вчитель; - підкорятися вимогам чергового вчителя по поверху.

§  Забороняється застосовувати засоби електронних комунікацій для заподіяння шкоди психічному чи фізичному здоров’ю малолітньої чи неповнолітньої особи.

§  Категорично не можна самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.

§  Забороняється вилазити на дерева та огорожу навколо школи.

 

Пропуск занять

§  Учень, який був відсутній у школі з причини хвороби до 3 календарних днів може відвідувати школу без надання довідки від лікаря. 
Учень, який був відсутній у школі з причин хвороби протягом 3 днів і більше має обов'язково надати відповідну довідку від лікаря з  рекомендаціями щодо навантаження на уроці фізичної культури з вказаним терміном.

§  Якщо учень неспроможний відвідувати школу в будь-який день через хворобу або за будь-яких інших причин з відома батьків, необхідно надати відповідну заяву від батьків перед початком навчального дня.

§  Зверніть, будь ласка, увагу на те, що навчальний процес не може бути цілковито індивідуальним. Для повноцінного навчального процесу ХХІ століття необхідно працювати в групі, вирішувати проблеми разом та співпрацювати. 

§  У разі пропусків 10 навчальних днів без поважної причини протягом навчального року звернення класного керівника розглядатиметься на засідання Ради профілактики правопорушень.

 

 

Пунктуальність

§  Пунктуальність — це важлива риса, яку ми виховуємо в наших учнях. Ми заохочуємо учнів не запізнюватися та розраховуємо на підтримку батьків. Відповідно до правил школи, учні зобов’язані приходити на навчання та на уроки протягом дня вчасно.

§  Учень приходить в заклад за 5-10 хвилин до початку занять, чистий і охайний, займає своє робоче місце з першим дзвінком, готує все необхідне навчальне приладдя.

§  Під час перерв учні повинні впорядковувати свої справи, щоб приходити на уроки вчасно.

Зовнішній вигляд

§  Учні школи повинні  приходити до школи: офіційно-діловий дрес-код для дівчат та хлопців, дотримуються  вимог у зачісці, макіяжі й манікюрі, прикрасах, чистими, охайними, вичищеному взутті.

§  На уроки фізичного виховання та на заняття в спортивних секціях учні приходять в спортивній формі.

§  Для участі в суспільно-корисній праці учням слід з’являтись в робочому одязі.

§  На вечори відпочинку, дискотеці дозволяється святковий одяг.

 

Не дозволено приносити до школи

§  Не дозволено приносити до школи небезпечні речі: піротехнічні вироби, жуйки, зернята, шкідливі речовини, напої та продукти харчування не для особистого вживання, спиртні, наркотичні, тютюнові вироби, електронні сигарети та інші шкідливі речовини.

§  До школи не дозволено приносити страви з кремом та продукти, які швидко псуються.

§  Ролики, скейти, велосипеди, гіроскутери тощо не можна використовувати на території школи.

§  Учням не дозволено замовляти доставку на адресу школи та приводити тварин.

 

Персональні гаджети

§  Враховуючи матеріальну цінність мобільних телефонів, смартфонів, смарт годинників забороняється використання їх під час освітнього процесу (окрім роботи на уроці з он-лайн підручниками і довідниками).

 

Матеріальна відповідальність

§  Батьки матеріально відповідальні за пошкодження шкільного майна дитиною.

     Учні відповідають за збереження свого майна. Якщо учень загубив щось зі своїх речей, навіть цінних, школа не несе відповідальності.

 

 

 

Незначні порушення

     Незначні порушення — це ті, які не несуть небезпеки для життя і здоров’я, але негативно впливають на атмосферу в класі: порушення шкільних правил, знущання, дражнення, приниження, глузування, ненормативна лексика, жести, жбурляння предметами, грубість, агресивна поведінка, неповага, обман, фальсифікація, плагіат, зухвала поведінка, опір педагогам, нецільове використання електроніки, комп’ютерів, Інтернет, публічний показ прихильності, зневага учнівських обов’язків, недотримання правил безпеки.

Можливі наслідки незначних порушень

§  Навчання відповідальності за свої дії.

§  Навчання альтернативному вибору, який матиме позитивні результати.

§  Написання пояснювальної записки

§  Виховна розмова з класним учителем.

§  Написання листа вибачення.

§  Затримання після занять.

§  Спілкування з батьками по телефону, листуванням або персональна зустріч.

§  Консультація шкільного психолога.

§  Зустріч учня з директором.

Значні порушення

До таких відносяться: булінг, залякування (у тому числі в Інтернеті), загроза інформаційній безпеці школи та її інформаційно-комунікаційній системі, загроза фізичним насильством, заподіяння шкоди іншим у результаті бійки, дискримінація, расизм, сексизм, загроза насильства сексуального характеру, куріння, наявність або вживання алкоголю або наркотиків, крадіжки, грабунки, вимагання, вандалізм, загроза заподіяння шкоди, володіння порнографічними матеріалами, володіння зброєю або копією зброї та інші серйозні порушення.

Можливі наслідки значних правопорушень

§  Негайна персональна зустріч із батьками.

§  Відшкодування збитку шкільного майна.

§  Передача справи на розгляд відповідних органів влади (поліція, прокуратура).

 

Бібліотека

§  Бібліотека - це інформаційний центр. Колекція художньої, науково-популярної, довідкової літератури, періодичних видань нашої бібліотеки налічує декілька тисяч примірників.

§  Місія бібліотеки — забезпечити навчальний процес всією необхідною літературою, створити затишну атмосферу для роботи учнів із книгою, заохотити до читання маленьких й дорослих читачів

§  Підручники та книги, які учень бере у бібліотеці, є власністю школи, і їх необхідно повертати наприкінці навчального року.

 

Поведінка учнів в їдальні

§  Під час вживання їжі належить дотримуватися хороших манер і поводитися пристойно. Культурно поводити себе в їдальні. Виконувати правила користування столовими приборами.

§  Обов’язково дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог (мити руки з милом, користуватися серветкою чи рушничком).

§  Після вживання їжі прибрати за собою брудний посуд, поставити на місце стілець, подякувати людям, які нагодували.

§  Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.

§  Забороняється виносити з їдальні їжу.

 

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ У СПОРТИВНОМУ

ЗАЛІ ТА НА СПОРТИВНИХ МАЙДАНЧИКАХ

§  Усi учні зобов’язані пройти медичний огляд.

§  На пiдставi даних про стан здоров’я i фізичний розвиток учнів розподіляють для занять фізичними вправами на медичні групи: а) основну; б) підготовчу; в) спеціальну.

§  Учнів, які не пройшли медичного огляду, до уроків фізичної культури не допускають.

§  Учні, тимчасово звiльненi від занять, зобов’язані бути присутніми на уроках фізичної культури. При цьому допускається залучення їх учителем до підготовки занять. Тимчасове звільнення від занять фізичними вправами допускається з дозволу медичного персоналу школи.

§  Пiсля перенесення хвороб учнем необхідно взяти дозвіл на вiдвiдування уроків фізичної культури у лікаря.

§  Без дозволу вчителя учням забороняється заходити i перебувати в спортивному залі

§  Учні заходять до спортивного залу, виходять на спортивний майданчик у спортивному взутті та спортивній формі, вiдповiдно до пори року i погодних умов. Заходити до спортивного залу у брудному взутті — забороняється.

§  Без дозволу вчителя учням забороняється користуватися спортінвентарем.

§  Учням забороняється виконувати вправи на спортивних знаряддях без присутності та страхування вчителя, а також маючи на собі різного роду прикраси. Не дозволяється приносити речі, які не потрiбнi на уроці або заважають його проведенню.

§  Учні зобов’язані берегти шкільне спортивне обладнання та спортінвентар, не псувати його, не смітити, не приносити харчові продукти у спортзал.

§  Під час виконання вправ на спортивних знаряддях учні зобов’язані бути дисциплінованими, уважними, чітко виконувати вказівки вчителя.

§  Під час виконання вправ потоком необхідно дотримуватися дистанції, не штовхатися, не зупинятися, не ставити пiднiжок.

§  Під час виконання вправ на спортивних знаряддях необхідно перебувати на безпечній вiдстанi від місця виконання, не заважати один одному, дотримуватись правил техніки безпеки та санiтарно-гiгiєнiчних вимог.

§  Учні зобов’язані попередити вчителя:

1) про наявність документів щодо звільнення після хвороби;

2) про погане самопочуття;

3) про несправність спортивного обладнання;

4) про травмування під час уроку.

 

Правила поведінки в актовій залі

§  Під час відвідування актової зали учень поводиться себе достойно, скромно й виховано. Не створює ситуацій, що загрожують життю й здоров’ю  навколишніх і його самого. Забороняється розмовляти під час різних дійств, шарудіти, користуватися мобільним телефоном, заважати присутнім. Забороняється приносити з собою їжу та напої, жувати жуйки.

§  Виходити з актової зали можна лише з дозволу.

 

Поза школою

§  Виконувати всі домашні завдання.

§  Дотримуватись встановленого режиму, виконувати вимоги дорослих, допомагати батькам, піклуватися про молодших.

§  Скромно поводити себе на вулиці, в громадських місцях, дотримуватись Правил дорожнього руху.

§  Берегти насадження на подвір’ї та на вулиці.




 

ПЕРЕЙТИ ДО РОЗДІЛУ ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ →